Search found 742 matches

by popcycle
August 2nd, 2012, 8:31 pm
Forum: Southern Rallies
Topic: Fall RNR 2012 - Aug 31st - Sept 3rd
Replies: 14
Views: 4043

Re: Fall RNR 2012 - Aug 31st - Sept 3rd

Well count me in for sure. I guess Don will be coming too, but I'll check to be sure. Do you realize it all started 10 years ago today. "It was the Southeastern Redneck Rally in Ducktown Tn., Aug. 2nd to the 4th and that was the place to be". Wow, what GREAT times, memories and most of all...
by popcycle
May 21st, 2012, 8:04 am
Forum: General Discussion
Topic: Hello Vol brothers and sisters
Replies: 5
Views: 953

Re: Hello Vol brothers and sisters

Hope y'all are having fun. Sure do wish I was there too.

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
by popcycle
May 8th, 2012, 5:21 am
Forum: General Discussion
Topic: Sunday Off
Replies: 15
Views: 1606

Re: Sunday Off

Wonderful news my friend. Glad you're back to doing something you love.

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
by popcycle
May 6th, 2012, 4:33 pm
Forum: I Need HELP!
Topic: Only getting 30 mpg
Replies: 22
Views: 1994

Re: Only getting 30 mpg

And po po, Come join us if you can. If Doc wants to meet up at Wild Wings Cafe or some place like that to finalize details, Remember...I'm buying. Jack You can buy a LOT of gas for what these boys are gonna cost you in food and beer, lol. But, you will make some new friends and that is priceless. A...
by popcycle
April 29th, 2012, 7:39 am
Forum: Southern Rallies
Topic: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th
Replies: 33
Views: 5479

Re: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th

It was great to see those who showed up. It was extremely awesome to pull in from our ride on Fri. and see Uncle Quigg sitting there. Thanks for the surprise my friend.

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
by popcycle
April 26th, 2012, 5:03 am
Forum: Southern Rallies
Topic: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th
Replies: 33
Views: 5479

Re: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th

Hey Doc, you gonna make it on Thursday? Sent from my Desire HD using Tapatalk 2 Yup.. I got the day off, and I ain't planning on sitting around here. I'm headed out in the morning, rain or shine. Looks like rain is more likely though. Great! See you this evening. Have a safe trip. Sent from my Desi...
by popcycle
April 25th, 2012, 8:04 pm
Forum: Southern Rallies
Topic: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th
Replies: 33
Views: 5479

Re: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th

Hey Doc, you gonna make it on Thursday?

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
by popcycle
April 23rd, 2012, 9:12 pm
Forum: Southern Rallies
Topic: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th
Replies: 33
Views: 5479

Re: Spring RNR 2012 - April 27th - 29th

Hey Derrick, you good with a Thurs. arrival?

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
by popcycle
April 22nd, 2012, 7:35 am
Forum: General Chit-Chat
Topic: Video Of Today's Attemp At A "Top Shot"
Replies: 11
Views: 1458

Re: Video Of Today's Attemp At A "Top Shot"

Wow, thats some fine shooting my friend. Especially for a beginner. Enjoyed the vids, but whats up with the goatee? How long is that thing?

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2
by popcycle
April 21st, 2012, 5:43 pm
Forum: General Chit-Chat
Topic: Complicated GPS routes
Replies: 6
Views: 954

Re: Complicated GPS routes

Does it show dirt roads and rivers that must be forded? If so it could be really handy.

Sent from my Desire HD using Tapatalk 2

Go to advanced search